25 grudnia 2013

Toruń wieczorową porą

10 komentarzy:

  1. Piękne miasto...

    Przy okazji zapraszam Cię na moje autorskie wyzwanie "Grunt to okładka", o którym napisałam na blogu. Może zechcesz wziąć udział? :)
    http://sylwuch.blogspot.com/p/grunt-to-okadka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie widziałam, ale dla mnie okładka to rzecz drugorzędna, przeważnie nie zwracam uwagi, co na niej jest. Tym razem więc nie wezmę udziału. :)

      Usuń
  2. Piękny! Byłam w Toruniu dwa razy i za każdym razem wyjeżdżałam zauroczona miastem. Pierwszy raz było nam dane pochodzić po starówce nocą, wrażenia niezapomniane :) W ogóle strasznie mi się u Was podoba i jak w tym roku pojedziemy gdzieś na północ na wakacje, będę namawiać męża, żebyśmy do Torunia zajechali :) wesołego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zauroczył, więc już tu zostałam. ;)
      Ach, koniecznie daj znać, jak będziesz w Toruniu. Jeśli będziesz miała chwilę czasu to możemy na kawę się umówić.

      Usuń
    2. Ależ byłoby miło! Jak określimy się wakacyjnie, to dam znać!

      Usuń
  3. Piękny!!! Wesołych świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjecia, cudowny Torun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa ostatnie lata studiów mieszkałam w Toruniu i bardzo miło wspominam to miasto, a ponieważ mieszkam w mieście oddalonym o ok 60 km od Torunia, to gdy mam ochotę to wsiadam w pociąg i jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Toruń jest piękny. :) Studiuję tam, na niesamowicie klimatycznym Collegium Maius. Codziennie mijam kościół z pierwszego zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i widoczki :)
    http://bestseller-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta.
Proszę o nieskładanie mi życzeń świątecznych, bo świąt nie obchodzę, a inne uwagi najlepiej kierować na podanego maila, pocztę sprawdzam każdego dnia. Dziękuję! :)