STYCZEŃ
John Clancy, Zwierzchnik [Jack Ryan, Jr., t. 5] - 5
Dragoneza (antologia) - 4,5
Fantazmaty: Tom 1 (antologia) - 4
Robert Harris, Cycero [Imperium Rzymskie, t. 1] - 6
Robert Harris, Spisek [Imperium Rzymskie, t. 2] (86%) - 6
Robert Harris, Dyktator [Imperium Rzymskie, t. 3] (93%) - 6
Robert Małecki, Zadra - 4
Fantazmaty: Tom 2 (antologia) - 4
nanoFantazje 1.0: Antologia mikroopowiadań (antologia) - 3,5
nanoFantazje 2.0: Antologia mikroopowiadań (antologia) - 3,5
Marek Krajewski, Śmierć w Breslau [Eberhard Mock, t. 1] - 4,5
Marek Krajewski, Koniec świata w Breslau [Eberhard Mock, t. 2] - 4,5
Sally Page, Powierniczka opowieści - 4,5
Marcin Mortka, Koszyczek dla Doli [Nie ma tego złego, t. 3,5] - 4,5
Marcin Rusnak, Opowieści niesamowite - 4,5
Robert Harris, V2 - 4,5
Niedokończone, porzucone:
John Brunner, Zygzakowata orbita - nie czuję klimatu, a miałam nadzieję, że mnie zachwyci jak "Ślepe stado"; może kiedyś podejmę jeszcze jedną próbę.
LUTY
Mika Waltari, Egipcjanin Sinuhe (powtórka) - 5
Beata Ostrowicka, Niezwykłe wakacje - 4
Mona Chollet, Czarownice: Niezwyciężona siła kobiet - 5
Alfred Szklarski, Krystyna Szklarska, Orle pióra [Złoto Gór Czarnych, 1] (powtórka) - 5
Alfred Szklarski, Krystyna Szklarska, Przekleństwo złota [Złoto Gór Czarnych, 2] (powtórka) - 5
Alfred Szklarski, Krystyna Szklarska, Ostatnia walka Dakotów [Złoto Gór Czarnych, 3] (powtórka) - 4,5
Borys Akunin, Po prostu Masa [Fandorin] - 4,5
Pamela L. Travers, Mary Poppins [Mary Poppins, 1] - 4
Marta Kisiel, Bazyl i Licho [Dożywocie] (77%) - 4,5
Marta Kisiel, Toten Räume [Seria Wrocławska, 0,5] - 4,5
Marta Kisiel, Małe Licho i krok w nieznane [Małe Licho, 5] - 4,5
Evan Currie, Rozgrywka w ciemno [Odyssey One, 1] - 3,5
Katarzyna Berenika Miszczuk, Gniewa [Kwiat paproci, 5] - 4,5
Jay Jayamohan, Neurochirurg: Pasjonująca opowieść o walce na śmierć i życie toczącej się na sali operacyjnej - 5
Pascal Mercier, Nocny pociąg do Lizbony - 5
Bogusław Wołoszański, Testament Odessy - 4
Naval, Camp Pozzi: GROM w Iraku - 4
Marek Stelar, Góra kłopotów - 4,5
Niedokończone, porzucone:
Łukasz Lamża, Połącz kropki: Nanoboty medyczne, drony zabójcy, odczytywanie myśli i inne technologie przyszłości - początek mnie nawet wciągnął, ale potem zrobiłam sobie przerwę na coś przystępniejszego i jakoś nie mam chęci wrócić.
MARZEC
Nancy Kress, Hiszpańscy żebracy [Żebracy, 1] - 5,5
Nancy Kress, Żebracy nie mają wyboru [Żebracy, 2] - 5
Nancy Kress, Żebracy na koniach [Żebracy, 3] - 5
Bernard Cornwell, Śmierć królów [Wojny wikingów, 6] - 5
Bernard Cornwell, Pogański pan [Wojny wikingów, 7] - 5
Bernard Cornwell, Pusty tron [Wojny wikingów, 8] - 5
Bernard Cornwell, Wojownicy burzy [Wojny wikingów, 9] (84%) - 5
Bernard Cornwell, Strażnik ognia [Wojny wikingów, 10] - 5
Bernard Cornwell, Wojna wilka [Wojny wikingów, 11] - 5
Bernard Cornwell, Miecz królów [Wojny wikingów, 12] - 5
Bernard Cornwell, Pan wojny [Wojny wikingów, 13] - 5
Manon Steffan Ros, Niebieska Księga z Nebo - 5
Booton Herndon, Nietypowy bohater: Historia Desmonda T. Dossa, żołnierza, który nigdy nie dotknął karabinu - 4
Krzysztof Haladyn, Horda - 4,5
KWIECIEŃ
Paulina Hendel, Pusta noc [Żniwiarz, 1] - 4
Kamil Janicki, Pańszczyzna: Prawdziwa historia polskiego niewolnictwa - 4,5
Tomasz Duszyński, Goliat [Glatz, 4] - 5
Cezary Zbierzchowski, Distortion - 5
Grzegorz Gajek, Piast - 4,5
Brandon Sanderson, Do gwiazd [Skyward, 1] - 4,5
Brandon Sanderson, Wśród gwiazd [Skyward, 2] (78%) - 4,5
Brandon Sanderson, Cytoniczka [Skyward, 3] - 4
Wojciech Dutka, Apostata - 5
Andre Norton, Świat Czarownic [Cykl Estcarp, 1] - 4
Jaume Cabré, Agonia dźwięków - 4,5
Jeffrey Archer, Czas pokaże [Kroniki rodziny Cliftonów, 1] - 5
Jeffrey Archer, Za grzechy ojca [Kroniki rodziny Cliftonów, 2] - 5
Jeffrey Archer, Sekret najpilniej strzeżony [Kroniki rodziny Cliftonów, 3] - 5
Jeffrey Archer, Ostrożnie z marzeniami [Kroniki rodziny Cliftonów, 4] - 5
Jeffrey Archer, Potężniejszy od miecza [Kroniki rodziny Cliftonów, 5] - 5
Jeffrey Archer, W godzinie próby [Kroniki rodziny Cliftonów, 6] - 5
MAJ
Jeffrey Archer, To był człowiek! [Kroniki rodziny Cliftonów, 7] - 5
Marcin Mortka, Martwe Jezioro [Przygody Madsa Voortena, 1] - 4,5
Marcin Mortka, Druga burza [Przygody Madsa Voortena, 2] - 4,5
Walter M. Miller, Terry Bisson, Święty Leibowitz i Dzikokonna [Kantyczka dla Leibowitza, 2] - 4,5
Kristin Harmel, Księga utraconych imion - 4,5
Herman Melville, Moby Dick czyli Biały Wieloryb - 4
Marta Kisiel, Zawsze coś [Tereska, 3] - 4,5
Przemek Corso, Miasteczko Brighthope - 4,5
CZERWIEC
Dan Simmons, Pieśń bogini Kali - 4
Anna Brzezińska, Plewy na wietrze [Saga o zbóju Twardokęsku, 1] - 4,5
Anna Brzezińska, Żmijowa harfa [Saga o zbóju Twardokęsku, 2] - 4,5
Łukasz Orbitowski, Kult (59%) - 4
Jodi Picoult, To, co zostało - 5
Przemek Corso, Honor złodzieja - 4
Barbara Wysoczańska, Siła kobiet - 5
Bohdan Petecki, W połowie drogi - 4
Wojciech Dutka, Kurier z Toledo [Hrabia Antoni Mokrzycki, 1] - 4,5
Wojciech Dutka, Kurier z Teheranu [Hrabia Antoni Mokrzycki, 2] - 5
Wojciech Dutka, Kurier z Tivoli [Hrabia Antoni Mokrzycki, 3] - 5
Jodi Picoult, W imię miłości (Perfect Match) - 5
LIPIEC
Agnieszka Janiszewska, Owoce zatrutego drzewa: Tom 1 [Owoce zatrutego drzewa, 1] - 4
Teodor Parnicki, Słowo i ciało: Powieść z lat 201-203 - 4,5
W. and W. Gregory, Przedwojnie [Dwuświat, 1] - 4,5
W. and W. Gregory, Pokun [Dwuświat, 2] - 4
Elżbieta Cherezińska, Sydonia: Słowo się rzekło - 5,5
Jane Goodall, Przez dziurkę od klucza: 30 lat obserwacji szympansów nad potokiem Gombe - 5
Magdalena Kozak, Łzy diabła - 5
Andy Weir, Marsjanin (powtórka) - 5
Arkadij i Borys Strugaccy, Przyjaciel z piekła (powtórka) - 4,5
Arkadij i Borys Strugaccy, Hotel pod Poległym Alpinistą - 4,5
Ewa Cielesz, Sny i przebudzenie [Zakryte lustra, 1] - 4,5
Ewa Cielesz, Wianki i wino [Zakryte lustra, 2] - 4,5
SIERPIEŃ
Lily Brooks-Dalton, Niebo o północy - 4,5
Kennedy H. Hudner, Zgiełk wojny [Zgiełk wojny, 1] - 4,5
Kennedy H. Hudner, W głębi strachu [Zgiełk wojny, 2] - 4,5
Kennedy H. Hudner, Cel uświęca środki [Zgiełk wojny, 3] - 4,5
Graham Greene, Czynnik ludzki (powtórka) - 6
Maciej Hen, Solfatara - 5
John Boyne, Nawiedzony dom - 4,5
Krzysztof Piskorski, Czworo i Bies - 4,5
Artur Olchowy, Czarownica znad Kałuży - 4,5
Kristin Hannah, Zimowy ogród - 5
WRZESIEŃ
Kristin Hannah, Wielka samotność - 5
T. Kingfisher, Pokrzywa i Kość - 5
Kristin Hannah, Gdzie poniesie wiatr - 5
Kristin Hannah, Prawdziwe kolory - 4
Dariusz Domagalski, Początek podróży [Hajmdal, 1] - 4,5
Dariusz Domagalski, Księżyce Monarchy [Hajmdal, 2] - 4,5
Dariusz Domagalski, Bunt [Hajmdal, 3] - 4,5
Dariusz Domagalski, Więzy krwi [Hajmdal, 4] - 5
Dariusz Domagalski, Relikt [Hajmdal, 5] - 5
Dariusz Domagalski, Ostatnia bitwa [Hajmdal, 6] - 5
Adam Kay, Świąteczny dyżur - 4,5
PAŹDZIERNIK
Rebecca F. Kuang, Babel czyli O konieczności przemocy - 4
Wojciech Kuczok, Czarna - 4,5
Neal Stephenson, Żywe srebro [Cykl barokowy, 1] (powtórka) - 5
Mariusz Wollny, Biały towar [Sprawy Komisarza Mohra, 1] - 4,5
Irving Stone, Pasja życia (powtórka) - 5
Marianne Fredriksson, Anna, Hanna i Johanna - 5
Miroslav Žamboch, Zakuty w stal - 4,5
LISTOPAD
Lee Child, Poziom śmierci [Jack Reacher, 1] - 4,5
Madeline Miller, Galatea - 4
Wojciech Tochman, Historia na śmierć i życie - 4,5
Marek Stelar, Niepamięć [Suder, 1] - 4,5
Neal Stephenson, Zamęt [Cykl barokowy, 2] - 5,5
Éric Vuillard, Porządek dnia - 4
Jarosław Grzędowicz, Pan Lodowego Ogrodu: Tom 1 [Pan Lodowego Ogrodu, 1] (powtórka) - 5,5
Jarosław Grzędowicz, Pan Lodowego Ogrodu: Tom 2 [Pan Lodowego Ogrodu, 2] (powtórka) - 5,5
Jarosław Grzędowicz, Pan Lodowego Ogrodu: Tom 3 [Pan Lodowego Ogrodu, 3] (powtórka) - 5,5
Jarosław Grzędowicz, Pan Lodowego Ogrodu: Tom 4 [Pan Lodowego Ogrodu, 4] (powtórka) - 5,5
GRUDZIEŃ
Jacek Dukaj, Inne pieśni - 5
Alfred Bester, Gwiazdy moim przeznaczeniem (powtórka) - 5
Neal Stephenson, Ustrój świata [Cykl barokowy, 3] - 5
James Clavell, Tai-Pan: Powieść o Hongkongu [Saga Azji, 2] (powtórka) - 5
Ian McGuire, Na Wodach Północy - 4,5
Jakub Szamałek, Stacja - 5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta. Komentarze zawierające linki promujące inne strony nie będą zatwierdzane.
Dziękuję! :)