STYCZEŃ
Marcin Mortka, Nie ma tego Złego - 5
Kristin Hannah, Firefly Lane - 4,5
Marcin Mortka, Głodna puszcza - 5
Vladimir Nabokov, Lolita - 5
Andy Weir, Artemis (powtórka) - 4,5
Jacek Komuda, Zawisza: Czarne Krzyże - 4,5
Maciej Siembieda, Gambit - 4,5
Maciej Siembieda, 444 - 4,5
Maciej Siembieda, Miejsce i imię - 5
LUTY
T. Harv Eker, Bogaty albo biedny: Po prostu różni mentalnie - 5
Walter M. Miller, Kantyczka dla Leibowitza - 5,5
Hal Elrod, Fenomen poranka: Jak zmienić swoje życie - 4
Dale Carnegie, Jak przestać się martwić i zacząć żyć - 3,5
Brandon Sanderson, Z mgły zrodzony (78%) - 5
Dale Carnegie, Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi - 4
Soseki Natsume, Jestem kotem - 4
Brandon Sanderson, Studnia wstąpienia - 5
Rafał Dębski, Kiedy Bóg zasypia (powtórka) - 5
Rafał Dębski, Jadowity miecz - 5
Brandon Sanderson, Bohater wieków (83%) - 5
Porzucone:
Gilbert Keith Chesterton, Niewinność ojca Browna - przeczytałam trzy opowiadania, przeciętna, nie chce mi się kończyć
MARZEC
Rafał Dębski, Miłość bogów - 5
Brandon Sanderson, Stop prawa - 5
Brandon Sanderson, Cienie tożsamości - 5
Orson Scott Card, Aaron Johnston, W przededniu - 5
Brandon Sanderson, Żałobne opaski - 5
Orson Scott Card, Aaron Johnston, Pożoga - 5
Marcin Ciszewski, Szakal - 4
Marcin Ciszewski, Tygrys - 4,5
Orson Scott Card, Aaron Johnston, Przesilenie - 5
Marcin Ciszewski, Lew - 4,5
Marcin Ciszewski, Lis - 5
Paulina Hendel, Tropiciel - 4,5
Paulina Hendel, Łowca - 4,5
Agatha Christie, Niespodziewany gość - 4
KWIECIEŃ
Ken Follett, Nigdy - 5
Jonathan Maberry, Fabryka smoków - 4,5
Szczepan Twardoch, Drach (77%) - 5
Adam Kay, Będzie bolało: Sekretny dziennik młodego lekarza - 5
Marta Krajewska, Noc między Tam i Tu - 4,5
Robert Foryś, Kroniki Torunium - 4,5
Szczepan Twardoch, Pokora - 5
Neal Shusterman, Kosiarze - 5
Neal Shusterman, Kosodom (78%) - 5
MAJ
Isabel Allende, Długi płatek morza - 5
Szczepan Twardoch, Wieczny Grunwald: Powieść zza końca czasów (powtórka) - 6
Joanna Gierak-Onoszko, 27 śmierci Toby'ego Obeda (62%) - 5
Robert Foryś, Każdy musi płacić - 4
Olga Tokarczuk, Księgi Jakubowe - 4
Ray Bradbury, Słoneczne wino - 5
CZERWIEC
Zbigniew Nienacki, Ja, Dago (powtórka) - 5
Jürgen Thorwald, Kruchy dom duszy: Wielka odyseja chirurgii mózgu - 4,5
Zbigniew Nienacki, Ja, Dago Piastun (powtórka) - 5
Maja Wolny, Jasność - 4,5
Bolesław Prus, Lalka (powtórka) - 6
Carl Zimmer, Planeta wirusów: Czy wirusy sterują życiem na ziemi? - 4,5
Joanna Jax, Córka fałszerza I - 4,5
Zbigniew Nienacki, Ja, Dago Władca (powtórka) - 5
LIPIEC
Andy Weir, Projekt Hail Mary (88%) - 5,5
Geraint Jones, Krwawy las - 5
Geraint Jones, Oblężenie - 5
Elżbieta Cherezińska, Odrodzone Królestwo (85%) - 5
Marie Aubert, Dorośli - 4
SIERPIEŃ
Tara Westover, Uwolniona: Jak wykształcenie odmieniło moje życie (60%) - 5
Walter Tevis, Człowiek, który spadł na ziemię (powtórka) - 5
Tom Clancy, Czas patriotów - 5
Neal Stephenson, Nicole Galland, Wzlot i upadek D.O.D.O. - 5
Tom Clancy, Kardynał z Kremla - 5
Peter V. Brett, Wielki Bazar; Złoto Brayana - 4
Geraint Jones, Legion - 5
Jacek Getner, Arszenik i stare obrazy - 4,5
WRZESIEŃ
Vlastimil Vondruška, Śmierć we Wrocławiu - 4
Tom Clancy, Stan zagrożenia - 5
Adam Podlewski, Marymonckie młyny - 5
Leonid Sołowiow, Przygody Hodży Nasreddina (powtórka) - 5
Leonid Sołowiow, Zaczarowany książę: Hodży Nasreddina przygód księga druga - 5
Tom Clancy, Suma wszystkich strachów - 5
PAŹDZIERNIK
Sylwia Zientek, Klątwa lutnisty - 5
Marta Kisiel, Nagle trup - 4
David Weber, Krótka, zwycięska wojenka - 5
Tom Clancy, Dług honorowy - 5
Haruki Murakami, 1Q84: Tom 1 (powtórka) - 5
Haruki Murakami, 1Q84: Tom 2 (powtórka) - 5
Haruki Murakami, 1Q84: Tom 3 (powtórka) - 5
Sylwia Zientek, Bunt chimery - 5
Marcin Mortka, Przed wyruszeniem w drogę - 5
Don DeLillo, Cisza - 4
Joanna Jax, Drugi brzeg - 4,5
Kirył Jeskow, Ostatni Władca Pierścienia (powtórka) - 5
David Weber, Kwestia honoru - 5
LISTOPAD
Katarzyna Puzyńska, Chąśba - 4
Petra Dvořáková, Wrony - 5
Dominika Słowik, Samosiejki - 4,5
Maciej Zaremba Bielawski, Dom z dwiema wieżami - 5
Vincent V. Severski, Plac Senacki 6PM - 5
Natalia Hatalska, Wiek paradoksów: Czy technologia nas ocali? - 4,5
Marek Krajewski, Demonomachia - 4,5
Isaac Asimov, Pozytronowy detektyw (powtórka) - 5
Isaac Asimov, Nagie słońce (powtórka) - 5
Isaac Asimov, Roboty z Planety Świtu (powtórka) - 5
Isaac Asimov, Roboty i Imperium (powtórka) - 5
Nagroda im. Janusza A. Zajdla 2022: Antologia utworów nominowanych za rok 2021 - 4,5
Marianna Fijewska, Tajemnice pielęgniarek: Prawda i uprzedzenia - 4,5
GRUDZIEŃ
Albert Camus, Dżuma (powtórka) - 5
Isaac Asimov, Gwiazdy jak pył (powtórka) - 5
Isaac Asimov, Prądy przestrzeni (powtórka) - 5
Isaac Asimov, Kamyk na niebie (powtórka) - 5
Tom Clancy, Dekret - 5
Isaac Asimov, Preludium Fundacji (powtórka) - 5
Isaac Asimov, Narodziny Fundacji (powtórka) - 5
Marcin Mortka, Skrzynia pełna dusz - 5
Abigail Tucker, Lew w salonie: Jak koty oswoiły człowieka i przejęły władzę nad światem - 4,5
Szczepan Twardoch, Byk - 4
Isaac Asimov, Fundacja (powtórka) - 5
Isaac Asimov, Fundacja i imperium (powtórka) - 5
Marta Krajewska, Świt między dobrym i złym - 4
Marta Krajewska, Dzień między żarem i lodem - 4,5
Isaac Asimov, Druga Fundacja (powtórka) - 5
Isaac Asimov, Agent Fundacji (powtórka) - 5
Sylwia Zientek, Królewski szpieg - 4,5
Isaac Asimov, Fundacja i Ziemia (powtórka) - 5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta.
Proszę o nieskładanie mi życzeń świątecznych, bo świąt nie obchodzę, a inne uwagi najlepiej kierować na podanego maila, pocztę sprawdzam każdego dnia. Dziękuję! :)