10 maja 2012

Koty. Koty są miłe!

Majowy długi weekend szybko zleciał w rodzinnym domu, a umilało mi go robienie wiosennego zielonego szala i fotografowanie wszystkiego, co ładne i warte chwilowej uwagi. Między innymi w obiektyw wpadły mi koty sąsiadów, chętnie odwiedzające nasze podwórko i ładnie pozujące. Najpierw zjawiła się biało-czarna kotka, a potem jej dzieci:



Zwłaszcza młoda kotka chętnie pozowała do zdjęć, najpierw czujnie, zza siatki:


a potem biegała już wszędzie:




Jej brat był ostrożniejszy, zaglądając zza krzewów:


A raz odwiedził nas dostojnik, który nie zniżył się do zabawy patykiem ani pogoni za myszką, tylko statecznie, z uwagą poprzyglądał się z daleka, czy wszystko jest w porządku. Po chwili już go nie było:


Zaszczycił nas wizytą jeszcze jeden koci osobnik, czarno-biało-rudy, niestety nie dał się sfotografować nawet z daleka i przez szybę. Szybko zniknął. Trudno, może innym razem się uda. :)

6 komentarzy:

  1. Cudne kociaki, zwłaszcza dostojnik czarny z białymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nuti,na Twoich zdjęciach te kotki wyglądają na naprawdę rasowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, koty są miłe. Bardzo miłe. I mądre i piękne... Moje ulubione stworzenia.
    Piękne zdjęcia. Znakomicie uchwyciłaś kocie miny i pozy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kocie portrety, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam 2 kotki, dachowca i brytyja ;)
    a u mnie rozdanie ;) zapraszam! to moje pierwsze :D, wiec jestem mega podekscytowana!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta.
Proszę o nieskładanie mi życzeń świątecznych, bo świąt nie obchodzę, a inne uwagi najlepiej kierować na podanego maila, pocztę sprawdzam każdego dnia. Dziękuję! :)