9 lutego 2012

Wygrana książka

Był sobie raz konkurs u Lirael. Taki sympatyczny, okładkowy. A ja znalazłam się wśród laureatów. :) I mogłam sobie wybrać książkę w nagrodę. Trudna to była decyzja, bo wielu książek pożądam, ale padło na brakującą część cyklu lubianego i przeze mnie, i przez Aguti. Złamana przysięga Michelle Paver właśnie dzisiaj do mnie dotarła. Bardzo dziękuję, Lirael!


Bardzo się z córą ucieszyłyśmy i już szykujemy się do powtórnego czytania cyklu.


Korzystając z książkowego tematu przypominam, że ciągle można się zarejestrować na fincie, żeby wymieniać się książkami i innymi rzeczami. Szczegóły dotyczące zasad są w tym poście.

1 komentarz:

  1. Jeszcze raz gratuluję. :) Dzięki za udział w konkursie. Seria prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta.
Proszę o nieskładanie mi życzeń świątecznych, bo świąt nie obchodzę, a inne uwagi najlepiej kierować na podanego maila, pocztę sprawdzam każdego dnia. Dziękuję! :)