5 stycznia 2013

Kolorowa spódniczka

Kolorowa, wesoła spódniczka dla dziewczynki do biegania po domu czy po podwórku. Zrobiona z nieznanych resztek włóczek, rzędami skróconymi.
Długość na 50 oczek (nabrałam na szydełko, można tak albo tak, żeby potem połączyć bez widocznego szwu), potem rzędami skróconymi. Robiłam od boku, z białej włóczki to 4 rzędy (na prawej stronie dżersej lewy), kolorowe (dżersej prawy): najpierw jeden rząd pełny, drugi skrócony na 40 o., kolejne skrócone po 30 i po 15 o., ostatni rząd cały i znowu zmiana na białą włóczkę. U góry jest: 4 rz. białe, 2 kolorowe, na dole: 4 rz. białe, 8 kolorowych. Rzędy skrócone można obejrzeć tutaj.
Można dopasować sobie dowolne kolory. Pasek ściągaczem, podwójny, można wciągnąć gumkę albo sznureczek (lub oba), na drutach mniejszych o 1,5 mm. Dół podwinięty, bo ładniej się układa. Wymiary: góra 27 cm, dół 53 cm, długość 28 cm.

 

Mam nadzieję, że w późniejszym czasie dołożę zdjęcie na pięknej modelce. :)

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładna i wyglądać na modelce pewnie będzie bardzo efektownie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda ta spódniczka :) pozdrawiam cieplutko Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódniczka dla dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna spódniczka!!!Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spódniczka. Ładnie dołem rozszerzona będzie "tańcować" z modelką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak juz pisałam na spotkaniu naszym... Rewelacyjna! Pozdrawiam ;-)) Karolyna Sz. ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. super - bloga dołączam do mojego

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy pomysł na wykorzystanie resztek a mała na pewno będzie zadowolona pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna! Chętnie obejrzę na modelce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super opisane i pokazane - brawo

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta.
Proszę o nieskładanie mi życzeń świątecznych, bo świąt nie obchodzę, a inne uwagi najlepiej kierować na podanego maila, pocztę sprawdzam każdego dnia. Dziękuję! :)