Procenty przy niektórych tytułach to rekomendacje BiblioNETki.
Naomi Novik, Moc srebra - 5
Elżbieta Cherezińska, Wojenna korona (81%) - 5
John Flanagan, Wyrzutki - 4,5
John Flanagan, Najeźdźcy - 4,5
John Flanagan, Pościg - 4,5
John Flanagan, Niewolnicy z Socorro - 4,5
John Flanagan, Góra Skorpiona - 4,5
John Flanagan, Nieznany ląd - 4,5
John Flanagan, Kaldera - 4,5
John Flanagan, Powrót Temudżeinów - 4,5
Tomasz Duszyński, Glatz - 4,5
Bernard Cornwell, Zimowy monarcha - 5
Bernard Cornwell, Nieprzyjaciel Boga - 5
Bernard Cornwell, Excalibur (80%) - 5
James Clavell, Tai-Pan (powtórka) - 5
Rafał Cichowski, Pył Ziemi - 4
Richard Dawkins, Kapłan diabła: Opowieści o nadziei, kłamstwie, nauce i miłości - 4
Maja Lidia Kossakowska, Cień Śmierci - 5
Maja Lidia Kossakowska, Taniec tygrysa - 5
Tomasz Duszyński, Kraj Pana Boga - 5
Andrzej Sapkowski, Sezon burz (powtórka) - 5
Walter S. Tevis, Gambit królowej - 5
Wilbur Smith, Bóg Nilu (powtórka) - 5
Wilbur Smith, Czarownik (powtórka) - 5
Brandon Mull, Baśniobór - 4,5
Wilbur Smith, Zemsta Nilu (powtórka) - 4,5
Maryla Szymiczkowa, Tajemnica Domu Helclów - 4,5
Wilbur Smith, Siódmy papirus (powtórka) - 4,5
Arthur C. Clarke, Stephen Baxter, Oko czasu - 4
Jakub Małecki, Dżozef - 4,5
Arthur C. Clarke, Stephen Baxter, Burza słoneczna - 4,5
Tom Clancy, Bez skrupułów - 5
Arthur C. Clarke, Stephen Baxter, Pierworodni - 4
Jodi Picoult, Dziewiętnaście minut - 5
Paweł Reszka, Mali bogowie: O znieczulicy polskich lekarzy - 4,5
Herman Wouk, Wichry wojny (57%) - 5
Paweł Reszka, Mali bogowie 2: Jak umierają Polacy - 5
Robin Hobb, Uczeń skrytobójcy (powtórka) - 5
Marta Kisiel, Dywan z wkładką - 5
Robin Hobb, Królewski skrytobójca (powtórka) - 5
Wiesław Wernic, Znikające stado - 4,5
Paolo Giordano, Samotność liczb pierwszych - 5
Wiesław Wernic, Sierżant konnej policji - 5
Robin Hobb, Wyprawa skrytobójcy (powtórka) - 5
Wit Szostak, Wróżenie z wnętrzności - 5
Wiesław Wernic, Wołanie dalekich wzgórz - 5
Niedokończone, porzucone:
Jacek Dukaj, Lód (78%)
Robin Hobb, Misja Błazna (80%) - 5
Maryla Szymiczkowa, Rozdarta zasłona - 5
Marta Kisiel, Małe Licho i anioł z kamienia (84%) - 5
Marta Kisiel, Małe Licho i lato z diabłem - 5
Robin Hobb, Złocisty Błazen (83%) - 5
Małgorzata Saramonowicz, Trygław: Władca losu - 3,5
Robin Hobb, Przeznaczenie Błazna (86%) - 5
Graham Masterton, Zaraza - 4
Eliza Orzeszkowa, Dobra pani - 5
Robert Foryś, Sztejer - 4,5
Robert Foryś, Sztejer: Tom 2 - 4,5
Robert Foryś, Dajcie mi głowę zdrajcy - 4,5
Robin Hobb, Skrytobójca Błazna (80%) - 5
Robin Hobb, Wyprawa Błazna (81%) - 5
Evžen Boček, Arystokratka na królewskim dworze (82%) - 5
Orson Scott Card, Gra Endera (powtórka) - 6
Orson Scott Card, Chłopiec z Polski (powtórka) - 5
Maryla Szymiczkowa, Seans w Domu Egipskim - 5
Orson Scott Card, Ender na wygnaniu (powtórka) - 5
Cixin Liu, Era supernowej - 4
Wiesław Wernic, W Nowej Fundlandii - 5
Wiesław Wernic, Złe miasto - 5
Emilio Salgari, Czarny Korsarz - 4
Niedokończone, porzucone:
Radek Rak, Baśń o wężowym sercu albo Wtóre słowo o Jakóbie Szeli
Katarzyna Szelenbaum, Morze
Maryla Szymiczkowa, Złoty róg - 5
Bolesław Leśmian, Przygody Sindbada Żeglarza - 4
Robert Kirkman, Żywe Trupy: Tom 1 i 2 (powtórka) - 5
Arkadij i Borys Strugaccy, Przenicowany świat (powtórka) - 5
Arkadij i Borys Strugaccy, Żuk w mrowisku (powtórka) - 5
Arkadij i Borys Strugaccy, Fale tłumią wiatr (powtórka) - 5
Peter Watts, Poklatkowa rewolucja - 4,5
Robert Kirkman, Jay Bonansinga, Narodziny gubernatora - 4,5
Robert Kirkman, Jay Bonansinga, Droga do Woodbury - 4,5
Robert Kirkman, Jay Bonansinga, Upadek Gubernatora: Tom 1 - 4,5
Neal Shusterman, Głębia Challengera - 5
Tomasz Duszyński, Zamieć - 5
Johann Wolfgang von Goethe, Cierpienia młodego Wertera - 4
Robert Kirkman, Jay Bonansinga, Upadek Gubernatora: Tom 2 - 4,5
Niedokończone, porzucone:
Ewa Kassala, Hatszepsut
Rhys Bowen, Prawo panny Murphy - 5
Sayaka Murata, Dziewczyna z konbini - 5
Władysław Łoziński, Prawem i lewem: Obyczaje na Czerwonej Rusi w pierwszej połowie XVII wieku - 5
Władysław Łoziński, Życie polskie w dawnych wiekach - 4,5
John Brosnan, Władcy niebios - 4,5
John Brosnan, Wojna władców niebios - 4,5
Antoine de Saint-Exupéry, Mały Książę (powtórka) - 6
Joseph Conrad, Lord Jim (powtórka) - 5
John Brosnan, Upadek władców niebios - 4,5
Sonia Shah, Epidemia: Od dżumy, przez HIV, po ebolę - 5,5
Rhys Bowen, Śmierć detektywa - 5
Rhys Bowen, Do grobowej deski - 5
Robin Hobb, Przeznaczenie skrytobójcy (99%) - 5
Wit Szostak, Cudze słowa - 4,5
Kazuo Ishiguro, Klara i słońce - 5 (Moi nobliści)
Janusz Zajdel, Relacja z pierwszej ręki (81%) - 4,5
David Vann, Legenda o samobójstwie - 5
Nina Andrycz, My rozdwojeni - 4
Niedokończone, porzucone:
Richard Dawkins, Rozplatanie tęczy: Nauka, złudzenia i apetyt na cuda
Terry Pratchett, Neil Gaiman, Dobry omen - 4 (powtórka)
Larry McMurtry, Na południe od Brazos (90%) - 5
Rhys Bowen, Pieniądze to nie wszystko - 5
Filip Springer, Miedzianka: Historia znikania - 5
Rhys Bowen, O mój ukochany - 5
Douglas Preston, Zaginione Miasto Boga Małp - 4
Rhys Bowen, Dublin, moja miłość - 5
Rhys Bowen, Milczysz, moja śliczna - 5
Robert J. Szmidt, Per aspera ad astra - 4,5
Tomasz Michniewicz, Chwilowa anomalia: O chorobach współistniejących naszego świata - 4,5
Małgorzata Biegańska-Hendryk, Rozmowa z kotem - 5
Rhys Bowen, W złotej klatce - 5
Magdalena Witkiewicz, Srebrna łyżeczka - 3
Rhys Bowen, Ostatnia iluzja - 5
David Michie, Kot Dalajlamy - 5
Lothar-Günther Buchheim, Okręt - 4,5
Robert Harris, Drugi sen - 4,5
Jeff VanderMeer, Podziemia Veniss - 4,5
Peter V. Brett, Otchłań: Księga I - 5
Marta Kisiel, Małe Licho i babskie sprawki - 4,5
Peter V. Brett, Otchłań: Księga II - 5
Stephen Baxter, Ultima - 4,5
Marta Kisiel, Efekt Pandy - 5
Tomasz Kreczmar, Dopóki świecą gwiazdy - 3,5
Jonathan Maberry, Pacjent Zero - 4,5
Brandon Sanderson, Rytm wojny: Tom 1 - 5
Brandon Sanderson, Rytm wojny: Tom 2 (99%) - 5
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta. Komentarze zawierające linki promujące inne strony nie będą zatwierdzane.
Dziękuję! :)