15 grudnia 2022

Energetyczna chusta szydełkowa

Bardzo dawno temu, przed kilkunastu laty, a może i dawniej, popełniłam kilka szydełkowych chust, a potem zapomniałam, że to taka przyjemna praca i robiłam je tylko na drutach. Dla odświeżenia umiejętności wzięłam się za prosty wzór i bardzo kolorową, dodającą energii wełnę – tak powstała Klaziena:







Projekt: Klaziena, Kirsten Bishop

Szydełko: 3mm

Włóczka: Zitron Filigran (100% Wool Merino, 600 m/100 g) – wyszły całe dwa motki.

Robiło się bardzo dobrze, jakby nie było tej przerwy w szydełkowaniu chust. I Klaziena na pewno nie będzie ostatnia, po cichu powiem, że następne dwa wzory przepychają się w kolejce (a na jeden mam już włóczkę).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta. Komentarze zawierające linki promujące inne strony nie będą zatwierdzane.
Dziękuję! :)