29 czerwca 2012

Bluzki, bluzeczki

Już jakiś czas temu skończyłam drugą Gwiazdę Wostoku, ale jak wiadomo wszystko musi się odleżeć. Dobrze, że nawet leżenie kiedyś się kończy, przychodzi zakończenie roku szkolnego i wzrasta motywacja do prania i  prasowania. Dzisiaj mogę więc pokazać obie wersje. Najpierw ta bardziej dopasowana do rozmiaru Aguti (no może odrobinę jest za duża, ale za to będzie dłużej służyć).


Wykonana z białej włóczki YarnArt Cotton Soft, szydełkami 1,75, 1,5 i 1,9 mm, wyszło 150 g. Włóczka bardzo miła, mocno skręcona, dobrze się z niej robi. I, co najważniejsze, przyjemna w noszeniu. O, widać, jaka Aguti zadowolona:


Pierwszą Gwiazdę robiłam z Maxi Madame Tricote, ale to nie był zbyt dobry wybór. Ten kordonek jest jednak trochę za sztywny i mało rozciągliwy. Poza tym wyszła mi nieco za mała na córę, tzn. założy od biedy, ale wygodnie jej nie jest. Wygląda na to, że wyszedł rozmiar "nieduże 34" (mam na zbyciu, jakby komuś się spodobała).


Kordonek Maxi, kolor to bardzo jasny ecru, szydełka 1,75 i 1,5 mm, kilkanaście dag.

11 komentarzy:

  1. Bluzeczka wygląda pięknie :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluzeczka i modelka super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo eleganckie i piękne:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie piękne :-)
    Niestety nie noszę rozmiaru 34 ...
    Najważniejsze, że córka zadowolona. Pięknie wyglądała na zakończenie roku szkolnego.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzeczka naprawdę urocza! Mnie jednak najbardziej zdziwiła ilość włóczki: naprawdę tylko 150g? Chcę z niej zrobić sobie sukienkę na szydełku (rozmiar 40) i nie wiem ile jej kupić. Mogę prosić o podpowiedź?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę wyszło tylko 150 g. Z dwóch motków zostało nieco ponad 50 g. Nie umiem jednak powiedzieć, ile wyjdzie na sukienkę, jeszcze nie robiłam. :)

      Usuń
    2. bluzeczka cudo. Generalnie wszystkie Twoje prace bardzo mi sie podobają A najbardziej odpowiada mi lista książek z króciutkim streszczeniem. Dziekuję. Pozdrawiam serdecznie - Joana

      Usuń
  6. piękna bluzeczka-pozdrawiam obydwie Panie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piekna :) pewnie czasochłonna ale efekt miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boska bluzeczka. Możesz podzielić się schematem?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta.
Proszę o nieskładanie mi życzeń świątecznych, bo świąt nie obchodzę, a inne uwagi najlepiej kierować na podanego maila, pocztę sprawdzam każdego dnia. Dziękuję! :)