11 października 2017

Jak pies z kotem...

Panuje przekonanie, że przedstawiciele tych dwóch gatunków nie potrafią żyć obok siebie w zgodzie. Nie zgadza się to z moimi osobistymi doświadczeniami: mój mądry Czako bronił każdego kolejnego „naszego” kota przed wszelkim złem nadchodzącym spoza podwórka. Psy i koty dogadują się ze sobą w podobnym stopniu co ludzie, niektórzy lepiej, inni gorzej, chociaż są i tacy, którzy się nie znoszą. Na szczęście nie ma tego problemu wśród moich zwierzątek.






Przy robieniu psów i kotów korzystałam ze wzorów: Puppy LoveSouvenir cat.

1 komentarz:

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta.
Proszę o nieskładanie mi życzeń świątecznych, bo świąt nie obchodzę, a inne uwagi najlepiej kierować na podanego maila, pocztę sprawdzam każdego dnia. Dziękuję! :)