23 stycznia 2023

Optymistyczne drutowanie

W maju, w otoczeniu kwitnącej przyrody, zaczęłam chustę w zielonościach – żeby cieszyć się wiosennym optymizmem również zimą, w czterech ścianach. Tak powstała miła dla oka i mięciutka High Altitude. 


Projekt: High Altitude by Alla Saenko

Druty: 3,75 mm

Włóczka: Dye Dye Done Cashmer (80% Merino, 10% Nylon / Polyamide, 10% Cashmere goat, 350 m/100 g) – po jednym motku każdego koloru, ale zostało mi po małym kłębuszku, więc mogło wyjść 600-650 metrów.

Wzór dosyć prosty, nieabsorbujący uwagi. Robienie zajęło mi niecałe trzy tygodnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta.
Proszę o nieskładanie mi życzeń świątecznych, bo świąt nie obchodzę, a inne uwagi najlepiej kierować na podanego maila, pocztę sprawdzam każdego dnia. Dziękuję! :)