16 sierpnia 2017

Smok nie taki mały jak się wydawało, pies Buffy i pancernik


Dawno nie pokazywałam, co robię w czasie wolnym od czytania książek. A zdarza mi się sięgać po druty czy szydełko, z potrzeby posiadania czegoś nowego, własnoręcznie wykonanego. Ostatnio na plan pierwszy wysunęły się nieduże zabawki, a moje serce skradło smocze dziecię.
Ten osesek wyszedł całkiem sporych rozmiarów, ale warto było. Słodka minka i uroczne oczyska sprawiają, że nie sposób przejść obok niego obojętnie. Oto on, BB Dragon:




Wzór można pobrać z raverly. Jest dokładnie i przejrzyście opisany, więc każdy zakochany w smokach może się z nim zmierzyć.

Do towarzystwa smoczkowi powstał wierny towarzysz — pies Buffy:



Wzór jest tutaj, łatwy do zrobienia i dobrze opisany. :)

A na koniec dołączył do nich sympatyczny pancernik:



Wzór do ściągnięcia stąd.

Prawda, że to urocza i niepowtarzalna gromadka? :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz komentarz dotyczący posta.
Proszę o nieskładanie mi życzeń świątecznych, bo świąt nie obchodzę, a inne uwagi najlepiej kierować na podanego maila, pocztę sprawdzam każdego dnia. Dziękuję! :)